Často se ptáte

leaf image

Můžu si u vás koupit dárkový poukaz?

Samozřejmě, rádi vám vytvoříme kupón na míru. Napište nám prosím na kupony@osatka.cz kolik kupónů a v jaké hodnotě potřebujete. Spojíme se s vámi a domluvíme detaily.

 

Mám slevový kupón. Jak ho uplatním?

Vytvořte objednávku a slevový kód zadejte do pole „slevový kód“ v nákupním košíku. Hodnota kupónu se odečte z vaší objednávky.

 

Kdy obdržím svoji objednávku?

Naprostou většinu zboží máme skladem, takže jsme schopni vaši objednávku zpracovat a předat dopravci nejpozději následující pracovní den od objednání. V případě, že nemáme dostatečný počet kusů skladem se s vámi neprodleně spojíme a domluvíme spolu nejvhodnější řešení.


Jak mám řešit reklamaci?

Pokud není s vaší objednávkou něco v pořádku , kontaktujte nás prosím co nejdříve po zjištění problému na telefonním čísle 261 006 335 nebo 739 381 539, případně e-mailem na eshop@osatka.cz. Domluvíme se, jak postupovat dále.

 

Proč používáte v zásilce tolik bublinkové folie? Nešlo by to ekologičtěji?

Na prvním místě se držíme zásady, že jakýkoliv nový, i když ekologický, obal, je pro přírodu horší, než když znovu použijeme obaly, ve kterých nám dodávají zboží výrobci. Recyklujeme tedy krabice i výplňové materiály od našich dodavatelů a do oběhu téměř žádné nové nepřidáváme. Výrobky, které by se během své cesty za vámi mohly poškodit nebo rozlít a poničit tak třeba i celou zásilku, balíme opravdu důkladně. Je to momentálně jediná možnost, jak zajistit, aby vám všechny produkty dorazily v pořádku i přes tvrdé zacházení během přepravy a nemuseli jsme řešit reklamaci a neekologické opakované posílání celé zásilky.

Abychom vám mohli nabídnout pohodlnější a jednodušší prohlížení našich stránek, využíváme pro to soubory zvané „cookies“. Ke zpracování některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na „Přijmout vše“, nebo je můžete odsouhlasit jednotlivě v „Upravit nastavení“.

Nastavení